Гарантійні зобов'язання від ꧁☆delta-max.com.ua☆꧂

Гарантійні зобов'язання

23 лютого 2014

При виявленні недоліків необхідно надати нам фото або відео з видимими ознаками недоліків або повний опис бракованого виробу: коли клієнт отримав товар, за яких умов виник недолік або був виявлений, в чому виражається, чи є видимі механічні пошкодження.


При неявному недоліків (поломка всередині іграшки) необхідний докладний опис: коли клієнт отримав товар, за яких виник недолік або був виявлений, у чому виявляється, чи є видимі механічні пошкодження.


Описи типу: "не працює", "перестав працювати", "клієнт сказав не працює", "щось зламалося" і подібні короткі претензії оброблятися за гарантією не будуть.


  Приклади правильного опису недоліків : «Товар було продано 24.11.2017, через 1 місяць перестав заряджатися – індикатор заряду горить, але акумулятор не заряджається, зовнішніх механічних пошкоджень немає», «Товар був проданий 24.11.2017, після 3-х режимів – режими не перемикаються. Видимих механічних пошкоджень немає і тп.


Відправлення бракованого товару здійснюється виключно у чистому вигляді. Візуально брудний товар не приймається в обробку та відправляється до відправника за його рахунок. Обов'язково попереджайте клієнта про це – надсилати товар лише у чистому вигляді.


  Витрати на пересилання недоліків , виявленого протягом 14 календарних днів з моменту продажу чи відправлення замовлення нами, покриваються за наш рахунок. При виявленні недоліків  в строк більше 14 календарних днів після продажу або відправлення товару, витрати на його пересилання несете Ви чи клієнт. Витрати на пересилку включають оплату за доставку недоліків до нас та відправку заміни.


Перш ніж надіслати бракований виріб, погодьте з менеджером комплектацію повернення. Не завжди є необхідність відправляти виріб у заводській упаковці та з усіма аксесуарами. Іноді заміна бракованого товару або його частини може бути здійснена без відправки до нас недоліків або відправлення недоліків буде здійснена при отриманні заміни.


Під час відправлення недоліків відправник зобов'язаний якісно упаковати товар, щоб він не пошкодився під час транспортування. Використовуйте якісні матеріали для пакування товару. Механічні пошкодження, що виникли під час транспортування, можуть унеможливити гарантійний ремонт або заміну.


Після відправлення бракованого товару на нашу адресу необхідно повідомити менеджера номер ТТН.


Рішення про ремонт, заміну повністю або частково приймається сервісним інженером протягом від 2 до 10 робочих днів з моменту отримання бракованого виробу в транспортній компанії. У деяких випадках може знадобитися більше часу на діагностику (наприклад, якщо необхідна тривала зарядка та розряджання акумулятора).


Товари, які мають механічні ушкодження (які розбиралися чи мають сліди розбирання) не покриваються гарантійними зобов'язаннями.


Розбирати та самостійно лагодити товари заборонено.